М.Әуезов атындағы колледжде жаңа 2025–2026 оқу жылы қарсаңында білім беру процесін трансформациялау мақсатында педагогикалық кеңестің кезекті отырысы өтті. «2025–2026 оқу жылында оқу процесін ұйымдастыру мәселелері» тақырыбындағы жиын білім күніне орай ұйымдастырылып, алдағы оқу жылындағы басым бағыттарды айқындауға арналды.
Кеңесте білім беру экожүйесіндегі өзгерістер мен заманауи талаптарға сәйкес оқу-тәрбие процесін жаңғырту мәселелері жан-жақты талқыланды. Шымқалада орналасқан колледждің академиялық қауымдастығы оқытудың тиімділігін арттыру, педагогикалық менеджментті күшейту, білім алушылардың кәсіби және тұлғалық құзыреттіліктерін дамытуға қатысты кешенді шешімдерді қабылдады.
Жиын барысында оқу үдерісін цифрландыру, гибридті оқыту моделін енгізу, қашықтықтан білім беру технологияларын жетілдіру және оқу-әдістемелік ресурстарды жаңарту мәселелері қаралды. Колледж басшылығы мен профессорлық-оқытушылық құрам оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін evidence-based (дәлелді практикаға негізделген) педагогика қағидаттарын енгізу қажеттігін атап өтті. Сонымен қатар, білім беру сапасын бағалау критерийлері мен мониторинг құралдары қайта қаралып, сапалы білім беру индикаторларын нақтылауға бағытталған ұсыныстар енгізілді.
Басқосу аясында келесі оқу жылына арналған стратегиялық даму жоспары таныстырылып, институционалдық және бағдарламалық деңгейдегі жаңартуларға басымдық берілді. Атап айтқанда, оқытушылардың цифрлық құзыреттілігін арттыру, оқу бағдарламаларын еңбек нарығы талаптарына сәйкестендіру, soft skills және hard skills дағдыларын жүйелі қалыптастыру міндеттері алдыңғы қатарға шықты. Сонымен қатар, білім алушылардың академиялық мотивациясын күшейту, кәсіби бағдарлау жұмыстарын жүйелеу және тәрбиелік әлеуеті жоғары жобаларды іске асыру мәселелері қаралды.
Кеңесте оқу орнының әлеуметтік-психологиялық қызметі мен тәрбие бағытындағы құрылымдық бөлімшелерінің жұмыстары да талқыланып, жас ұрпақтың шығармашылық, зияткерлік және эмоционалдық әлеуетін дамыту бағытында жаңа тәсілдер ұсынылды. Колледж басшылығы білім беру процесіне менторлық, фасилитациялық әдістер мен коучинг элементтерін енгізу арқылы оқыту сапасын жаңа деңгейге көтеру көзделіп отырғанын мәлімдеді.
Педагогикалық кеңес қорытындысы бойынша оқу орнының стратегиялық даму векторы – сапалы, қолжетімді және инклюзивті білім беру моделін қалыптастыру болып айқындалды. Бұл бағытта мегаполис талаптарына бейімделген заманауи инфрақұрылым, дербес оқыту траекториялары және тәжірибеге бағытталған білім беру әдістемесі енгізілмек.
Оқу ордасының ұжымы алдағы оқу жылында академиялық еркіндік пен педагогикалық креативтілікті үйлестіре отырып, кәсіби білім беру ортасын жетілдіруге және халықаралық стандарттарға сәйкес кадрлар даярлау ісін күшейтуге ниетті. М.Әуезов атындағы колледждің басты мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, интеллектуалдық әлеуеті жоғары мамандарды даярлау арқылы еліміздің адами капиталын сапалы дамытуға үлес қосу.